lauantai 21. syyskuuta 2013

Uusin himojeni kohde

Olen etsiskellyt itselleni syksyyn uusia saappaita. Ajattelin, että jätän saapashankinnat Lontooseen, mutta sieltä on ajankohtaisempaa ostaa talvikengät kuin syyssaappaat. 

Männä viikolla kaupungilla humppastessani vastaan käveli tyyliltään miellyttävän näköinen tyttönen jalassaa jotain himottavan ihanaa. Olin myyty. Juuri tuollaiset minä haluan yhdistää kaikkiin vaatteisiini! Juuri noilla minä saisin syyslookkini omannäköisekseni ja mahtavan pisteen iin päälle kaikkiin kolttuihini.. (liioittelenkohan nyt) Mutta pääni kääntyi todella kun se tyttö käveli ohi, saattoi hän hieman ihmetellä, mutta mitäs oli pistänyt niin mageet kengät jalkaan :)


kuva

Hällä oli siis hapsua saappaissa. Nam nam. Olen hapsun ystävä. Minullahan on se jenkeistä ostamani hapsureunainen kallolaukku, joka on ollut paljon käytössä ja hapsukengät on ollut mielessä pitkään. Ja kaikki hapsulaukut kääntävät pääni myös.



Tuo kuvan laukku. Hapsut ovat tosin tässä kuvassa laukun alla.



kuva

Etenkin tämä alla olevan kuvan asu on todella kaunis, ihanasti yhdistelty. 
kuva
Haluaisin nämä beigen sävyisenä, mutta niitä ei tunnu nettikaupoista löytyvän. Noh, katsotaan raskinko ostaa tällaisia vai käytänkö tämän syksyn entiset, puoliksi puhki olevat loppuun. Sadekelin kengäthän nämä eivät toki ole, joten jos ostan nämä, on myös lantapiikkarit ostoslistalla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro oma juttusi