keskiviikko 8. lokakuuta 2014

What would desperate housewife do?

Niin.. "kotirouvana" on tullut tässä pohdittua, että mitä sitä sitten..

Tilanteeseemme sopiva kynnysmatto löytyi
sattumalta Hong Kongista

Kynnet on hoidettu, kasvonaamio tehty, kylpylämatka varattu, kotiakin siivottu.. pihamaata myöten (paitsi haravointi on vielä kesken, kun puut eivät suostu luopumaan lehdistään). Kevätkukkasten sipulit on istutettu (tästä istutusoperaatiosta olisi joku saanut mahtavaa opetusmateriaali ainesta, kuinka sipuleita EI tule istuttaa) ja mökilläkin kävin laittamassa tölliä talviteloille.

No okei okei, olen minä viiniäkin maistellut ;) sehän kuuluu myös täydellisen kotirouvan arkeen. Mutta vain pari lasia hienostuneesti iltaisin saunan jälkeen..

Sitten keksin alkaa siivoilemaan ullakolta joutavaa kamaa kirppikselle. 
Mökkireissulla kekkasin luonnonmateriaalien monipuolisuuden ja ryhdyin väsäämään kaikkea pientä kivaa, joista nyt kesken eräisenä projektina on kranssien teko:


Olen kokeillut uusia reseptejä ja todennut, että piirakat ei oo mun juttu.
Saan myös vähän väliä inspiraatiopiikkejä kodin sisustamisen suhteen, joista uusimpana villityksenä oli pöytäliinan hankkiminen keittiöön.


Pian voinkin sitten aloittaa joulukortti askartelut, kävinkin jo haistelemassa Sinellissä idiksiä.

Aktiivista viikkoa kaikille :) 

2 kommenttia:

  1. Ihana kynnysmatto! Minä myös haluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollainen kynnysmatto kuuluu kyllä aivan ehdottomasti jokaisen kotirouvan varustukseen :)

      Poista

Kerro oma juttusi