torstai 16. lokakuuta 2014

Väkerryksiä

Mulla on ollut viimeaikoina niin paljon huikeita idiksiä, että vuorokaudesta tuntuu aina loppuvan tunnit kesken, kun yrittää kaikki ne toteuttaa nyt ja heti. Kotikin alkaa olla sen näköinen, että idiksiä on lähdetty toteuttamaan kaikkia yhtäaikaa ja kaikki on vähä kesken :D Viimeisin valmiiksi saatu juttu on jakkaran maalaus.


 Tällainen se oli ja tuollainen siitä tuli. Toinen odottaa vielä maalaustaan.. tai siis loppuun maalaamista, se on osittain maalattuna tuolla nurkassa odottamassa. 


Tämän lisäksi on hukkatapetin askartelu joulutähdiksi, kranssiaskartelu ja jouluverhojen ompelu.. löysin nimittäin aivan ihanaa punatulkkukangasta. Ja kaikkea pientä kivaa sitä kokoajan virittelee päässään, mutta katsotaan nyt mille sitä alkaisi :)

Ja vielä POD-päivitys:
Olen hoitanut naamassani komeilevaa perioraalidermatiittia omenaviinietikalla ja sinkkivoiteella, napsinut vitamiineja, juonut runsaasti vettä sekä pessyt ihottuma kohtaa marseillesaippualla. Olen koettanut olla meikkaamatta sitä ja ihan lupaavan näköisesti on lähtenyt paranemaan. Tosin tässä yhtenä aamuna oli niin kuumottava ja tulehtuneen oloinen, että olin jo vähällä soittaa lääkäriin, mutta jätin väliin. Ei yhtään haluttaisi ottaa monen kuukauden lääkekuuria, jolla voi olla vaikka mitä sivuvaikutuksia. 
Tänään oli pakko hetkeksi meikata ihottuma piiloon, kun kävin kaverin kanssa kaupungilla. Mineraalimeikki toimi hyvin tuossa, ei kiristellyt eikä alkanut kuumottaa. Lisäksi vielä ostin Aloe Vera voidetta luontaistuotekaupasta. Ja näillä kaikilla konsteilla olen päättänyt, että ensi viikolla minulla ei ole ihottumaa :)


Tällaista tänään.
Huomenna voisi olla deitti-ilta miehen kanssa leffareissun merkeissä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro oma juttusi