tiistai 15. lokakuuta 2013

Pientä hulluttelua

Keltainen huuma levisi viime viikolla koko maahan. Niin myös minä sorruin ja tilasin pari paitaa Hulluilta Päiviltä. Tilaus lähti meikäläisen osoitteesta menemään vasta, kun kaupungilla kaupoilla käydessäni tajusin, kuinka suuret alennukset oikeasti ovatkaan. Paita, josta tässä kylässä saisi maksaa 39.95€ tuli nyt kotiin hintaan 19.95€. Ja t-paita jonka hinta kaupassa olisi ollut 14.95€ tuli hintaan 6.95€. Jyväskylässä ei ole Stockmannia, joten tilaus piti tehdä. Tänään iltalenkillä kipaisin postin kautta.

Nämä mulle tuli ja olen erittäin tyytyväinen ostoksiini.
Pahoittelut huonosta kuvasta..


Paljettineule valkoisena, Only
T-paita sinisenä, Vero Moda
Pitkä neule harmaana, Only
<3


Olen iät ja ajat käyttänyt Onlyn vaatteita ja edelleen ne ovat kooltaan ja istuvuudeltaan minulle parhaimpia. Boozt.comin sivuja selatessa huomaan taas aivan ihania Onlyn uutuusneuleita.. mutta nyt saa luvan riittää, että olisi varaa ostaa jotain kivaa vielä Lontoostakin. TJ16!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro oma juttusi